خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شما

لینک دوستان
Links

امکانات وب
Code

پر مخاطب ها
Favorite Posts

خبرنامه
NewsLetter

عضویت
Register

نام کاربري :
رمز عبور :

کلاس نرخیJ : هرگونه تغییر و یا استرداد از زمان صدور تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز با کسر ۲۰ درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه و از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز به بعد با کسر ۴۰درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه امکان پذیر خواهد بود. بار مجاز همراه مسافر ۳۰ کیلوگرم  برای مسافر بزرگسال و کودک است.

کلاس نرخی C: هرگونه تغییر و یا استرداد از زمان صدور تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز با کسر ۲۰ درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه  و از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پروازبه بعد با کسر ۴۰درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه امکان پذیر خواهد بود. بار مجاز همراه مسافر۳۰ کیلوگرم  برای مسافر بزرگسال و کودک است.

کلاس نرخی Y: هرگونه تغییر و یا استرداد از زمان صدور تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز با کسر ۲۰ درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه  و از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پروازبه بعد با کسر ۴۰درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه امکان پذیر خواهد بود.  بار مجاز همراه مسافر ۲۵ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک است.

کلاس نرخی V: هرگونه تغییر و یا استرداد از زمان صدور تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز با کسر ۲۰ درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه و از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پروازبه بعد با کسر ۴۰درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه امکان پذیر خواهد بود. بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم  برای مسافر بزرگسال و کودک است.

کلاس نرخی Q: هرگونه تغییر و یا استرداد از زمان صدور تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز با کسر ۳۰درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه و از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز به بعد با کسر ۶۰درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه امکان پذیر خواهد بود. بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم  برای مسافر بزرگسال و کودک است.

کلاس نرخی M: هرگونه تغییر و یا استرداد از زمان صدور تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز با کسر ۳۰درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه و از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز به بعد با کسر ۶۰درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه امکان پذیر خواهد بود. بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم  برای مسافر بزرگسال و کودک است.

کلاس نرخی N: هرگونه تغییر و یا استرداد در این کلاس پروازی مجاز ناست و هیچگونه وجهی مسترد نخواهد شد . بار مجاز همراه مسافر  ۲۰ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک است.

اولین مرحله سوار شدن به بلیط هواپیما
نویسنده : مسعود چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 17:08

در صورتی که از مبدا به مقصد شما پرواز مستقیمی وجود نداشته باشد این کار سخت تر هم می شود. بنابراین قبل از خرید با افراد آشنا و حرفه ای در این زمینه مشورت نمائید. برای سفر به خارج از کشور می بایست حتما پاسپورت خود را به همراه داشته باشید و حداقل شش ماه از تاریخ انقضای آن باقی مانده باشد.

بهتر است برای تسریع در مراحل گرفتن کارت پرواز علاوه بر پاسپورت ، مدرک شناسایی دیگری نیز همراهتان باشد. در صورتی که سفرتان داخل کشور باشد، همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامی است.

به ترس از پرواز چه می گویند؟
نویسنده : مسعود چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 3:29

علائمی که به طور متناوب در حین پرواز به سراغ فرد می آید عبارتند از: سردرد، عرق کردن، لرزش و تهوع، سردی و گرگرفتگی ناگهانی، تنگی نفس، تپش قلب، سرگیجه و غش کردن، رنگ پریدگی، انقباض عضلات، مشکلات گوارشی، داشتن احساس غیر واقعی، احساس وحشت، احساس نیاز به فرار و ترس از اینکه عقلشان را از دست داده اند.

فردی که دچار فوبیای پرواز است احساس میکند در جایی گرفتار شده و امکان فرار ندارد و خود را بین زمین و آسمان معلق میبیند. چنین فردی در صورتی که یکی از بستگان خود را در اثر سانحه هوایی از دست داده باشد و یا پیگیر اخبار ناگوار هواپیما باشد به طور کل نسبت به هواپیما بدبین میشود و هراس از سفر دارد.

 

فوبیا با ترس متفاوت است بعضی ترس ها بسیار هم خوب هست مثل ترس از افتادن در دام اعتیاد که باعث میشود از مواد مخدر دوری کنید، در واقع ترس شما را از حادثه محافظت میکند.

اما اشخاصی که دچار فوبیای پرواز یا هر نوع فوبیایی هستند یک ترس غیر منطقی و غیر نرمال را تجربه کرده اند. به هر حال بدون اینکه در مورد درست یا اشتباه بودن این حالت از ترس فکر کنید باید شیوه رها شدن از آن را بیابید.

همه چیز درباره معنی کلاس های پروازی
نویسنده : مسعود دوشنبه 13 فروردين 1397 - 3:56

صندلی‌های فرست کلاس، صندلی‌های تاشو و بزرگی هستند، که فضای جلوی پا یا لگ‌روم (legroom) و عرض بیشتری دارند. این فضا با هدف امکان استفاده از کامپیوتر، تلویزیون و صندلی‌های کاملا تاشو طراحی شده است. حریم خصوصی این صندلی‌ها با پارتیشن‌هایی از یکدیگر مجزا شده‌اند. فاصله‌ی بین دو صندلی در صندلی‌های فرست کلاس بین‌المللی معمولا بین ۱۴۷ تا ۲۳۹ سانتی‌متر و عرض آن‌ها بین ۴۸ تا ۸۹ سانتی‌متر است. در پرواز‌های داخلی، فاصله‌ی بین دو صندلی بین ۸۶ تا ۱۷۳ سانتی‌متر و عرض‌ آن‌ها بین ۴۶ تا ۵۶ سانتی‌متر است. در واقع، افراد بلندقد در چنین شرایطی، راحتی کمتری دارند. مسافران فرست ‌کلاس حداقل یک سرویس بهداشتی اختصاصی دارند. در هواپیماهای بزرگ بیش از یک سرویس برای مسافران فرست کلاس وجود دارد.

بسیار مشاهده شده که بسیاری از آژانس ها در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی از مشتری، اقدام به ارائه واچر صوری جهت ارائه به سفارت می نمایند در حالیکه سفارتخانه ها برای صدور ویزا، صحت کلیه مدارک از جمله رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت را به دقت بررسی می کنند و علی رغم کامل بودن سایر مدارک متقاضی، به دلیل صوری بودن واچر ممکن است از صدور ویزا برای متقاضی خودداری نموده و به اصطلاح درخواست ویزای او را ریجکت کنند.

بهترین سایت فروش بلیط چارتر هواپیما
نویسنده : مسعود يکشنبه 12 فروردين 1397 - 2:24

بلیط چارتر یکی از بلیط های پرطرفدار مسافرین است که که به بلیط چارتر هواپیما در مقایسه با سایر بلیط ها برتری ویژه ای می دهد. زمانی که شما قصد سفر دارید و هواپیما را برای مسافرتان برگزیدید, تهیه بلیط یکی از اصلی ترین کارهای شما برای شروع سفرتان است.

اجاره صندلی های هواپیما توسط شرکت یا آژانس گردشگری می تواند شامل همه صندلی های یک پرواز یا بخشی از آنها باشد.

 

بعد از آزاد سازی نرخ قیمت بلیط هواپیما
نویسنده : مسعود چهارشنبه 8 فروردين 1397 - 19:43

آزادسازی قیمت بلیط هواپیما در حالی رسما کلید خورده که هنوز بعضی از شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را با نرخ‌ های مصوب قبل می‌فروشند و سه ایرلاین بزرگ هم تنوع در قیمت‌ها را بر محور نرخ‌های مصوب قبلی ایجاد کرده‌اند.

نرخ مصوب پروازهای داخلی 96

رزرو بلیط هواپیما داخل اروپا
نویسنده : مسعود چهارشنبه 8 فروردين 1397 - 19:14

قبل از اینکه اقدام به خرید بلیط خارجی کنید از انتخاب خودتان کاملا اطمینان حاصل کنید. چون که اگر به هر دلیلی بخواهید بلیط خریداری شده تان را پس بدهید با توجه به مقررات هواپیمایی با شما برخورد خواهد شد و جریمه هایی با توجه به زمان کنسلی بلیط از شما گرفته می شود.

 

بازدید : 257
برچسب‌ها :
بررسی کمیت و کیفیت ایرلاین های خارجی
نویسنده : مسعود سه شنبه 7 فروردين 1397 - 19:11

در صورتی که زمانی پروازهای کوتاه و طولانی مدت، امری کسالت‌ بار و خسته‌کننده بود، امروزه تعدد ابزارهای سرگرمی مثل اینترنت و موسیقی و فیلم، باعث شده تا مسافران در حین سفر، اوقات مفرحی داشته باشند.

در پروازهای بین قاره ‌ای که گاه ساعت‌ها طول می‌کشد، امکانات کاملی حتی برای خواب مسافران پیش‌بینی شده است. طولانی‌ترین مسیر هوایی دنیا در حال حاضر، مسیر سنگاپور به لس‌آنجلس است که 18 ساعت و نیم به طول می‌انجامد، آن هم با یک پرواز بدون توقف. به همین خاطر ایرلاین‌های لوکس، برای مسافران ویژه خود، فضاهایی را در نظر گرفته‌اند که این زمان را به‌راحتی بخوابند یا با وسایل گوناگون سرگرم باشند.

هر ساله بهترین ایرلاین خارجی، از صندلی و کابین‌های جدیدی برای رده‌های مختلف مسافران خود رونمایی می‌کنند. صندلی و کابین‌هایی که امکانات آنها هر روزه متنوع‌تر و بیشتر می‌شود.

بازدید : 273
برچسب‌ها :
همه رازهایی که درباره قیمت بلیط هواپیما نمی دانستید!
نویسنده : مسعود سه شنبه 7 فروردين 1397 - 4:49

شما باید بلیط موردنظر خودتان را از بین بلیط های مختلفی که مشاهده می کنید انتخاب کرده و این انتخاب را براساس مقایسه بلیط ها و قیمت های آنها انجام دهید. بعد از بررسی ها زمان پرواز هواپیماهای مختلف را مشاهده می کنید و از نحوه مقررات و خدمات هر خط پروازی و قیمتی که به آن اختصاص یافته مطلع می شوید. بعد از این کارها شما می توانید با توجه به مقصدتان بلیط دلخواه تان را پیدا کرده و نسبت به رزرو و خرید آن اقدام کنید. 

قیمت بلیط هواپیما داخلی برای اینکه به همه قیمت های بلیط دسترسی داشته باشید باید به یک سایت معتبر و جامع متصل شوید. گل پرواز با جستجوی تمامی ایرلاین ها شرکت های هواپیمایی و همچنین امکان جستجو ی بلیط و قیمت آنها این امکان را برای شما فراهم می کند. شما در گل پرواز دسترسی جامعی به قیمت بلیط های پروازهای داخلی و خارجی دارید و می توانید همه پروازها و بلیط آنها را با قیمت هایشان مقایسه کنید و با مقایسه آنها به بهترین قیمت بلیط برسید و آن را برای سفر خودتان انتخاب و با طی مراحل خرید آن را قطعی کنید.

بازدید : 309
برچسب‌ها :
بهترین هواپیمای مسافربری ایران کدومه؟
نویسنده : مسعود دوشنبه 6 فروردين 1397 - 22:29

همه ما می خواهیم پس از خرید بلیط هواپیما با بهترین هواپیمای مسافربری ایران سفر خودمان را شروع کنیم. هواپیماهای مسافربری زیادی در داخل ایران مشغول حمل و نقل مسافران هستند. در بین این ایرلاین ها بهترین هواپیمای مسافربری ایران شاید کاری سخت نباشد. با کمی جستجو در بین خدمات و امکانات و هواپیمای به روز می توان بهترین آنها را تشخیص داد.

 

راهنمای پرواز با هواپیما در شرایط بارداری
نویسنده : مسعود دوشنبه 6 فروردين 1397 - 22:28

با اینکه مسافرت در شرایط بارداری کمی دشوارتر و حساس تر از زمان نرمال است ، اما شما در اغلب موارد لازم نیست خیلی پیچیده و دشوار عمل کنید . فقط کافی است برخی اقدامات احتیاطی را انجام دهید ، اطلاعات زیر شما را در جهت درک آنچه در این شرایط نیاز دارید کمک خواهد کرد .

 

 

صفحات وب
از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید!
درباره وب
About Us
آمار سایت
Statistics
آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 66
تعداد کل نظرات : 0